Тэлефон даверу
У рамках правядзення месячніка прафілактыкі суіцыдаў у 8 класе прайшоў круглы стол “Тэлефон даверу”. Падчас інфармацыйнага блоку навучэнцы даведаліся гісторыю ўзнікнення службы тэлефона даверу, асаблівасці яго ўладкавання, на якіх прынцыпах строіцца работа дадзенай службы. Абмеркавалі, у якіх жыццёвых сітуацыях і з якімі пытаннямі можна звярнуцца да спецыялістаў тэлефона даверу, на якую дапамогу можа разлічваць чалавек, які патэлефанаваў. У рамках практычнай часткі навучэнцы сумесна выбіралі станоўчыя бакі звароту ў службу даверу, вучыліся вызначаць эмацыянальны стан чалавека, шукалі асацыяцыі да слова “давер”, прыдумвалі слоганы пра тэлефон даверу, самі паспрабавалі выступіць у ролі кансультантаў тэлефона даверу.